: 8

لیست بازیگران: چه بازیگران معروفی در The Last Kingdom حضور داشتند؟ As یکی از محبوب ترین (2015) برنامه های تلویزیونی, آخرین پادشاهی تأثیر زیادی بر فرهنگ پاپ گذاشته است. برای پیوستن به ، Celebrity.fm تصمیم گرفت سری به مجموعه نمادین و فهرست چشمگیر ستاره ها و بازیگران آن بزند.

در این Castlist ، ما به شما نشان می دهیم لیست 8 بازیگر مشهور که نمی دانستید در آخرین پادشاهی حضور داشته اند.

The Last Kingdom چیست؟

  • آخرین پادشاهی (2015)
  • 8.4
  • ژانرها: اکشن | درام | تاریخ

آخرین پادشاهی یک مجموعه تلویزیونی است که در سال 2010 راه اندازی شد. پس از چند ماه از شروع آن ، این برنامه تلویزیونی در حال حاضر بسیاری از طرفداران را لمس کرده است. بر اساس گزارش IMDB ، رتبه بندی این سریال در حال حاضر 8.4/10 است و در رتبه بندی قرار دارد یکی از محبوب ترین سریال ها تا به امروز.

همانطور که آلفرد بزرگ از پادشاهی خود در برابر مهاجمان نورس دفاع می کند ، اوترد - که ساکسون است اما توسط وایکینگ ها بزرگ شده است - به دنبال ادعای حق اولاد نیاکان خود است.

سال 872 است ، و بسیاری از پادشاهی های مجزا از آنچه ما اکنون به عنوان انگلستان می شناسیم به دست دانمارکی های متجاوز افتاد و پادشاهی بزرگ وسکس به تنهایی و تحت فرمان پادشاه آلفرد ایستاد. در برابر این پس زمینه آشفته ، قهرمان ما ، اوترید زندگی می کند. او متولد پسر یک نجیب زاده ساکسون است ، توسط دانمارکی ها اسیر می شود و به عنوان یکی از آنها بزرگ می شود. وفاداری او که مجبور به انتخاب بین کشور محل تولد و افراد در حال تربیت شده است ، همیشه مورد آزمایش قرار می گیرد. او چیست؟ ساکسون یا دانمارکی؟ اوترد در تلاش برای بازپس گیری حق تولد خود ، باید در مسیری خطرناک بین دو طرف قدم بگذارد تا بخواهد نقش خود را در تولد یک ملت جدید ایفا کند و در نهایت ، سرزمین اجدادی خود را بازپس گیرد ...

آخرین پادشاهی آخرین پادشاهی آخرین پادشاهی آخرین پادشاهی آخرین پادشاهی آخرین پادشاهی آخرین پادشاهی آخرین پادشاهی آخرین پادشاهی آخرین پادشاهی

گالری: 8 بازیگر مشهور که نمی دانستید در آخرین پادشاهی حضور داشتند

در طول فصول ، بازیگران متعدد و افراد مشهور دیگری در این برنامه ظاهر شدند. امروز نگاهی به 8 می اندازیم بازیگران مشهور در "آخرین پادشاهی" حضور داشتند که شاید به خاطر نیاورید:

الکساندر دریمون: اوترد

الکساندر دریمون در 7 فوریه 1983 در آلمان متولد شد و در فرانسه ، سوئیس و ایالات متحده بزرگ شد. او در پاریس تحصیل کرد و سه سال در مرکز درام لندن آموزش دید. Dreymon در لندن و پاریس روی صحنه کار کرد و اولین حضور خود را در کنار مت اسمیت در Doctor Who در درام بریتانیایی Christopher and His Kind (2011) آغاز کرد. او در چندین ویژگی مستقل در ایالات متحده کار کرد و در فیلم Horror Story- Coven نقش لوک رمزی را بازی کرد. Dreymon در حال نمایش Uhtred of Bebbanburg در درام تاریخی شمشیرزنی The Last Kingdom در Netflix است.

متولد 7 فوریه 1983 ارتفاع 5 ′ 10 ″ (1.78 متر)

الیزا باترورث: آلسویت

الیزا باترورث در 24 جولای 1993 در لینکلنشایر انگلستان متولد شد. او بازیگری است که برای The Last Kingdom (2015) ، DCI Banks (2010) و WPC 56 (2013) شناخته شده است.

متولد 24 ژوئیه 1993 در لینکلنشایر ، انگلستان ، انگلستان قد 5 ′ 6 ″ (1.68 متر)

یان هارت: بوکا

ایان هارت، متولد انگلستان، بازیگری را در دوران دانشجویی در لیورپول، انگلستان، انگلستان آغاز کرد. او تقریباً به طور تصادفی وارد بازیگری شد، اما برای بازی در نمایش "بازرس دولت" انتخاب شد. او به کار در تئاتر و تلویزیون بریتانیا ادامه داد و اولین بار با ایفای نقش جان لنون در فیلم بریتانیایی Backbeat (1994) به شهرت رسید. او فیلم های زیادی را در زادگاهش بریتانیا ساخت و گهگاه در فیلم ها و سریال های تلویزیونی آمریکایی نیز ظاهر شد. او اکنون سه بار نقش جان لنون را بازی کرده است، آخرین بار در نمایش تلویزیونی Snodgrass، جایی که او نقش یک لنون 50 ساله را بازی کرد که قبل از موفقیت بیتلز را ترک کرده بود.

متولد 8 اکتبر 1964 در Knotty Ash ، لیورپول ، مرسی ساید ، انگلستان ، انگلستان قد 5 ′ 7 اینچ (1.72 متر)

آرناس فداراویسیوس: Sihtric

آرناس فداراویسیوس بازیگر و تهیه‌کننده لیتوانیایی است که به خاطر بازی در نقش سیتریک در مجموعه داستانی تاریخی بریتانیا، آخرین پادشاهی، شناخته می‌شود. فداراویسیوس که در آکادمی موسیقی و تئاتر لیتوانی تحصیل می کرد، در مسیر پرشتاب قرار گرفت و همچنین آموزش های بدلکاری فشرده را دریافت کرد که قرار بود به زودی برای صحنه های مبارزه او در قطعه محبوب دوره ای مفید واقع شود. فداراویسیوس با ایفای نقش های بازیگری در محصولاتی از جمله Deadly Code (2013)، تعقیب آرامش (2015) و Access All Areas (2017)، با ایفای نقش آندروس در سریال درام تلویزیونی غلیظ تر از آب، بیشتر نمایان شد. با حضور در چندین نقش در طول سریال، چیز بزرگتری در انتظار بود. انتشار اولین قسمت‌های آن در اواخر سال ۲۰۱۵ مخاطبان فراتر از مرزها را جذب کرد، اما The Last Kingdom تا اوج خود فاصله داشت. این سریال که محصول مشترک نتفلیکس است، جایی که سریال اکنون پخش می شود، به زودی فداراویسیوس را در نقش اصلی به عنوان برده ساکسون سیتریک انتخاب کرد، شخصیتی که داستانش بسیار عمیق تر از آن چیزی است که چشم می تواند ببیند. در آینده نزدیک، آرناس فداراویسیوس قرار است در تعدادی از تولیدات ظاهر شود و مطمئناً این بازیگر جوان را در کانون توجه قرار دهد.

متولد 21 ژوئن 1991 در ویلنیوس ، لیتوانی ارتفاع 5 ′ 11 اینچ (1.81 متر)

میلی بردی: Aethelflaed

میلی بردی بازیگر انگلیسی ، متولد لندن ، انگلستان است. او به خاطر بازی در فیلم های "آخرین پادشاهی" و "غرور و تعصب و زامبی" شناخته شده است. او کار خود را در سال 2014 با بازی در نقش دختر سرمایه دار سلفریج ، هری گوردون سلفریج در "Mr Selfridge" ITV آغاز کرد. از آن زمان ، او در "پادشاه آرتور: افسانه شمشیر" ساخته گای ریچی در بین دیگر نقش های سینمایی و تلویزیونی ظاهر شد.

ارتفاع 5 ′ 7 ″ (1.7 متر)

مارک رولی: فینان

مارک رولی در پیزلی، اسکاتلند، در خانواده آن و استفان رولی، یک آتش نشان به دنیا آمد. او چندین سال در تئاتر جوانان PACE حضور داشت و در اینجا بود که جاه طلبی خود را برای بازیگر شدن کشف کرد. مارک بعداً در آکادمی معتبر موسیقی و نمایشنامه سلطنتی اسکاتلند (RSAMD - اکنون به کنسرواتوار سلطنتی اسکاتلند [RCS] تغییر نام داده است) حضور یافت. او در سال 2012 فارغ التحصیل شد. در طول دوره آموزشی خود توانست با بی بی سی کار کند و در کنار آن ظاهر شود. جیسون آیزاکس در درام "Case Histories".

متولد 29 ژانویه 1990 در پیسلی ، Renfrewshire ، اسکاتلند ، انگلستان نام مستعار روولی ارتفاع 6 ′ (1.83 متر)

امیلی کاکس: بریدا

متولد 23 فوریه 1985 در وین ، اتریش ارتفاع 5 ′ 8 ″ (1.73 متر)

امیلی کاکس در 23 فوریه 1985 در وین اتریش متولد شد. او یک هنرپیشه است ، معروف برای The Last Kingdom (2015) ، Jerks (2017) و The Fatherless (2011).

دیوید داوسون: آلفرد

متولد 7 سپتامبر 1982 در ویدنز ، چشایر ، انگلستان ، نام تولد دیوید روبرت داوسون قد 5 ′ 9 ″ (1.75 متر)

دیوید داوسون در 7 سپتامبر 1982 در ویدنز ، چشایر انگلستان به نام دیوید روبرت داوسون متولد شد. او بازیگری است که برای فیلم The Last Kingdom (2015) ، لوتر (2010) و The Road to Coronation Street (2010) شناخته می شود.

به پایین بروید و برای مرور گزینه next کلیک کنید گالری عکس بازیگران:

ncG1vNJzZmiblaGyo77IrbBnnp1ks6J706GcZqSRqMFut8innp2nnWKzornOrqpmmZOpvLO%2Fjg%3D%3D